На проходження гри Scorn піде 6-8 годин – та інші деталі хорору
Автори моторошного хорору Scorn з Ebb Software відповіли на найчастіші запитання користувачів, а також розповіли про просування розробки. За словами девелоперів, виробництво ось-ось перейде на фінальну стадію.
Нижче зібрали головне з матеріалу:
- Проходження Scorn в середньому займає від шостої до восьмої години залежно від швидкості вирішення загадок і стилю гри.
- Фоторежим у хорор не завезуть. Однак через упор на занурення у проекту мінімалістичний інтерфейс, який не повинен заважати робити атмосферні знімки.
- Концепт-арти з альфа-версії 2014 року стали плацдармом для команди — ті ідеї зазнали змін і набули форми, яку геймери зможуть побачити у релізній версії гри.
- Розробники не вважають Scorn ААА проектом, називаючи його незалежним продуктом, яким вони дуже захоплені.
“Ми починали робити гру вчотирьох і з дуже маленьким бюджетом, але з того часу ми переросли в те, що вписується в рамки АА-проекту”, – пише команда.
- На даний момент девелопери вносять останні штрихи, серед яких заскриптовані моменти та деякі сцени. Також студія тримає зв’язок із партнерами, щоб переконатися, що справи йдуть гладко на всіх платформах.
Системні вимоги Scorn вже відомі, проте Ebb Software уточнила рекомендовані характеристики ПК для запуску гри в 4K при 60 fps:
- Операційна система: Windows 10/11.
- Процесор: AMD Ryzen 5 3600 чи Intel Core i7-8700.
- Оперативна пам’ять: 16 Гб.
- Відеокарта: NVIDIA GeForce RTX 2070 (8 Гб).
- DirectX 12.
- Місце на накопичувачі: 50 Гб (рекомендується SSD).
Більше подробиць Ebb Software обіцяє розкрити після gamescom 2022 та безпосередньо перед релізом 21 жовтня на ПК та Xbox Series. Раніше геймерам продемонстрували оглядовий трейлер хорору.
Під час PC Gaming Show 2022 публіці представили оглядове відео про Scorn – хорр, створений під натхненням від творчості Ганса Рудольфа Гігера (Hans Rudolf Giger).
Місце дії Scorn – колись розвинена цивілізація, що занепала. Світ сповнений дивовижних біомеханічних пристроїв. Діалогів немає — головними джерелами інформації є оточення та симбіотичні зв’язки між істотами.
Хоча у грі є стрілянина, це не шутер. Кожен бій потрібно ретельно планувати — невірний вибір може виявитися фатальним.