Маркетингові інструменти для просування інтернет-магазину

Estimated read time 1 min read

В умовах жорсткої конкуренції інтернет-магазини вимушені чималі зусилля докладати для просування своїх товарів у всесвітній мережі. Великим платформам з багаторічним бекграундом і авторитетом у пошукових систем і клієнтів це робити легше, а от невеликим новим онлайн магазинам пробитись на вершину популярності не просто.

Доводиться ретельно продумувати маркетингову стратегію для кожного окремого інтернет-магазину з урахуванням конкурентного середовища в даній галузі. Цим займаються спеціалізовані маркетингові агенції, що можуть запропонувати замовнику комплексний маркетинг, різнобічний стратегічний підхід і оптимальний набір маркетингових інструментів, що будуть ефективними в даному конкретному випадку.

Маркетингова агенція https://emsider.ua/ після аналізу конкуренції пропонує своїм клієнтам вибір:

  • створення якісного сучасного функціонального сайту інтернет-магазину, зручного для користувачів і зрозумілого для пошукових систем;
  • SEO просування інтернет магазину: оптимізація для пошукових систем, внутрішня і зовнішня;
  • контекстна реклама, грамотно налаштована і ефективна з фінансової точки зору;
  • таргетована реклама в Інстаграм, Фейсбук тощо;
  • додаткові опції, що покращують взаємодію з клієнтами, зокрема — розробка чат ботів для бізнесу;
  • розробка бренду для нових бізнесів і ребрендинг для тих, що потребують оновлення
  • управління репутацією в інтернеті: відгуки, рекомендації, позитивний імідж.

Витрати на просування інтернет магазину можуть сягати вагомої частки обороту компанії. Але без таких витрат бізнес може взагалі виявитись не рентабельним: надто висока конкуренція. Складність полягає в тому, як не помилитись з вибором стратегії і задіяти саме ті маркетингові інструменти, що дадуть бажаний результат у вигляді нових клієнтів, продажів, грошового потоку. Тут потрібен досвід і професіоналізм, оскільки очевидні на перший погляд ідеї, в стилі “Треба дати рекламу!”, на практиці працюють не так просто. Якщо реклама настільки дорога, що відбити її вартсть не реально, чи потрібна вона? А як дати ефективну рекламу не за всі гроші світу? Знають ті, хто робить це щодня.

Чи є безкоштовні способи залучити цільовий трафік на сайт магазину? Звісно, є, але для цього необхідно виконати цілий ряд умов, і робити це треба кваліфіковано. SEO-експерти — саме ті люди, що розбираються в темі.

Висновок такий: варто звернутись до професіоналів в сфері інтернет-маркетингу, і тоді власнику інтернет-магазину не доведеться йди до прибутку шляхом проб і помилок.

You May Also Like

More From Author