Diablo 4: Все, що відомо про гру

Estimated read time 1 min read

Після довгих років очікування на Blizzard Entertainment, нарешті, анонсували Diablo IV, і вона виглядає просто фантастично. Ми зібрали все, що дізналися про гру і постараємося оновлювати цю статтю в міру появи новин про дату виходу, сюжет, геймплей, нових трейлерів та всього іншого.

Основна інформація та особливості

Отже, почнемо з найпростішої базової інформації:

  • На момент написання статті реліз заплановано на 2023 рік. Якщо бути зовсім точним, як і у випадку зі Starfield, він має відбутися протягом 12 місяців . Таким чином у теорії крайній термін виходу – червень 2023 року.
  • Серед підтримуваних платформ є такі: PC, PlayStation 4 5, Xbox One, Xbox Series X|S.
  • Гра розробляється на новому движку, серед особливостей якого варто відзначити підтримку технології Physically Based Rendering. Коротко, при правильному підході вона дозволяє рендерувати різні “речі” більш реалістичному вигляді.

Нижче відображені найцікавіші особливості:

  • Атмосфера четвертої частини стала більш похмурою та готичною. Моделі НВЦ, персонажів та противників уникнули мультяшної стилістики у бік більшого реалізму.
  • У грі буде простенький редактор персонажа, що дозволяє створити своє альтер его.
  • Гра підтримуватиме крос-плей та крос-прогрес. Таким чином, прокачавши персонажа на комп’ютері, їм можна пограти і на консолях.
  • Консольна версія буде підтримувати таку функцію, як Couch Co-Op, вона дозволяє грати поруч з одним на одному екрані. Причому кожен персонаж матиме свій окремий інтерфейс, щоб не змінювати обладнання по черзі.
  • У PC-версії гравці зможуть вибрати один із 2 варіантів відображення панелі швидкого доступу. Перший – стандартне розташування по центру, другий – компактніша версія, розташована в лівому нижньому кутку. На жаль, але на консолях буде доступний лише другий варіант.
  • Все ще буде присутній хардкорний режим та сезони.
  • Додадуть систему кланів.

І кілька слів про сюжетну складову. Дії нової частини розгортаються через багато років після подій 3 частини, і цього разу головним “лиходієм” стане дочка Мефісто – Ліліт, яка за повір’ям започаткувала людство. За словами розробників, на проходження сюжетної компанії у гравців потрібно приблизно 35 годин.

Класи

На момент запуску гравці зможуть підкорити новий світ всесвіту Diablo за один із 5 базових класів. Один від одного вони відрізняються унікальним стилем бою, механіками та набором здібностей. На щастя, розробники вирішили не прив’язувати класи до підлоги, тому ви можете створити друїда-чоловіка або друда-жінку.

The Barbarian (Варвар) – брутальний воїн, який вирішує всі проблеми за допомогою грубої фізичної сили. Унікальна фішка або, простіше кажучи, механіка класу полягає у системі під назвою “Арсенал”. Вона дозволяє носити із собою відразу 4 зброї та перемикатися між ними під час бою.

Sorceress (Чарівниця) – здатна майстерно наказувати магією у всіх її формах та проявах. Особливістю цього класу стала система “Чар” – гравець може помістити до 3 здібностей у спеціальні слоти посилення, після цього ви не зможете вручну активувати здатність та активуєте особливий ефект. Наприклад, під час виборів метеорита він періодично падатиме на випадкових противників.

Druid (Друїд) – майстер перевтілень тріумфально повертається у світ Diablo, пропонуючи гравцям можливість знищувати супротивників у формі перевертня, ведмедя, за допомогою тварин та магії природи. Власне, унікальною механікою класу якраз є можливість змінювати форму, причому в бою ви можете залишатися в зміненій формі досить довго.

Rogue (Розбійник) – безшумний майстер, який однаково добре володіє кинджали, мечами, луками, арбалетами, і завдяки системі Арсенал він може носити з собою відразу 4 зброї. Крім цього в бою він може використовувати магію тіней, тіньових клонів і завдяки Imbue системі наділяє здібності додатковим типом втрат – отрута, холод, пітьма.

Necromancer (Некромант) – майстерно володіє магією темряви та крові, а також наказує кістками та тілами померлих. У Diablo 4 арсенал зброї некромантів поповниться новим архетипом “Коси”, а також їм видадуть “Книгу мертвих” – це система, що дозволяє від початку гри налаштовувати здібності та вашу армію мертвих. Остання, як і у випадку з Diablo 3, складається з скелетів-воїнів, скелетів-магів та голему. За допомогою спеціального інтерфейсу ви можете посилити їх, вибравши одну з ролей, або за бажання принести в жертву посилення персонажа.

Світ

На відміну від попередньої частини, де світ розділений на численні, часом досить просторі окремі локації, цього разу розробники вирішили використати модель повністю відкритого світу. У процесі вивчення гравці відвідають 5 регіонів – землі друїдів Scosglen (Скосглен), снігові Fractured Peaks (Розколоті вершини), дикі Dry Steppes (Сухі степи), болотистий Hawezar (Хавезар) і нарешті пустелю Kejhistan (Кеджистан). Кожен регіон відрізняється не лише біомом, а й певним типом супротивників, яких ви більше ніде не зустрінете.

Другою важливою зміною в системі світу стало те, що тепер ви можете зустріти інших гравців, але це нововведення не перетворює гру на повноцінну MMORPG через наявність кількох особливостей:

  • У світі ви лише зрідка зіштовхуватиметеся з іншими гравцями. Від себе хочу додати, що схоже, це буде реалізовано як у Tower of Fantasy, у ній гравці також зрідка пробігають біля вас, борються із противниками тощо.
  • Дослідити підземелля та брати участь в основних сюжетних подіях будете тільки ви та ваша група.
  • Після виконання сюжетних завдань міста автоматично перетворюються на соціальні хаби, де ви зможете зустріти інших гравців.
  • У місцях проведення світових івентів (подій) ви зустрінете інших гравців.

Дослідити безкраї простори нового світу гравці зможуть не лише пішки, а й за допомогою транспортних засобів, представлених поки що в особі коня (принаймні тільки його можна було помітити у роликах). Крім основного призначення, до них можна буде прикріплювати трофеї, здобуті у бою (привіт, “Відьмак 3”).

Спорядження

Спорядження персонажа завжди грає одну з ключових ролей у розвитку, але при цьому в Diablo 4 воно нарешті не буде тим єдиним, навколо чого будується весь білд, так Blizzard хочуть досягти балансу між різними факторами. Отримати спорядження можна стандартними способами, за винятком однієї невеликої особливості – з супротивників випадає лише певний притаманний їм лут. Тобто із мети А ви можете вибити чарівний нагинатор, якого немає в меті Z.

Нижче ви знайдете основні особливості системи спорядження:

  • Предмети розділені по грейду на звичайний (білий) – магічний (синій) – рідкісний (золотий) – легендарний та комплекти (помаранчевий та зелений).
  • У гру повернуться унікальні предмети, що мають фіксовані властивості, унікальний зовнішній вигляд і тематику.
  • Легендарний грейд додає здібностям нові властивості або змінює принцип їхньої дії.
  • Ці властивості можуть випасти на різних предметах цього грейду, наприклад, біжутерії.
  • За допомогою НВЦ легендарні властивості з легендарних предметів можна витягти, перетворивши на витратний предмет та встановити на інше спорядження. Врахуйте, що в процесі отримання донор знищується і легендарні властивості не можна передати унікальним предметам. При передачі якості, скажімо, золотому предмету, він перетворюється на легендарний.
  • Деякі предмети мають ефект підвищення талантів з дерева навичок, причому таким способом ви зможете відкривати ще не вивчені вміння, навіть якщо персонаж ще не відповідає мінімальному необхідному рівню.
  • Зброя має показник швидкості атаки та фізичних ефектів. Тобто, наприклад, на щитах, окрім різних додаткових ефектів, завжди є шанс блокувати атаку.
  • Тільки зброя підвищує показник загальної атаки, а броня – захисту.
  • У спорядження можна встановлювати руни.
  • Існує два типи: руни умови та руни ефекти.

Розвиток персонажа

Елемент розвитку персонажа виражений у 2 стандартних аспектах – характеристиках персонажа, дереві навичок та 1 унікальному The Paragon Board. Далі ми розберемо вплив та значення кожного з них.

Характеристики – всього у кожного персонажа 4 базові характеристики, що впливають на різні бойові, але при цьому бонуси трохи відрізняються в залежності від класу. На додаток до цього вони дозволяють відкрити додаткові ефекти нодів у дереві навичок, якщо ви наберете Х значень характеристики Y. Наприклад, зібравши 225 сили та спритності, улюблений всіма рух “spin to win” під час застосування підвищує критичні збитки аж по 1% аж до + 20%.

Значення характеристик можна трохи збільшити за допомогою спорядження, а основний приріст дають стандартні окуляри, що отримуються при підвищенні рівня. Таким чином, підсумовуючи вищеописане, важливо посилювати “правильні” характеристики, адже вони впливають на життєво важливі показники:

  • Сила – підвищує захист. Як видно на картинці, у варвара вона також підвищує шкоду здібностей.
  • Інтелект – підвищує всю опірність. У чарівниць також підвищує шкоду здібностей.
  • Сила волі – підвищує вхідне лікування. У варварів також підвищує генерацію класової енергії, у чарівниць – шанс критичної шкоди.
  • Спритність – підвищує шанс ухилитися від ворожої атаки. У варварів – також шанс критичної шкоди, у чарівниць – генерацію класової енергії.

Дерево навичок – досить стандартна система розвитку персонажа, крім факту, що вона нарешті виглядає як дерево, а чи не схема з розгалуженнями. З його допомогою гравці відкриватимуть нові здібності, покращення здібностей та різні базові пасивки. Для розблокування всього цього знадобляться окуляри навичок, їх видають за підвищення рівня.

Вже зараз розробники підтвердили, що на високих рівнях гравці зможуть відкрити приблизно 30-40% вузлів дерева. Благо, через можливість скинути дерево, можна поекспериментувати з комбінацією різних варіантів, але ця функція платна і ціна збільшується в міру розвитку персонажа.

The Paragon Board – система вдосконалення, що відкривається на 50 рівні. Вона представлена ​​у вигляді великої круглої дошки з різними осередками, які тим чи іншим способом посилюють персонажа. Почавши посилення з центрального осередку і дійшовши до однієї з крайніх, до першої дошки ви можете приєднати другу, створивши при цьому унікальну комбінацію різних варіантів.

На другій дошці процес поліпшення вже починається з грані, а в центрі розташований легендарний осередок. У чому її відмінність від інших, і навіть всі типи осередків – ми далі й розберемо.

  • Прості осередки – дають стандартні, але досить значні збільшення до параметрів.
  • Магічні осередки – дають більш потужні та різноманітні посилення.
  • Рідкісні осередки – рідкісні осередки, що значно підсилюють персонажа. Також дають додаткові ефекти, якщо характеристика досягає певного рівня.
  • Легендарний осередок – коли перша панель вдосконалення буде пройдена, в центрі кожної нової панелі можна відкрити один легендарний осередок. Вони наділяють персонажа новою легендарною властивістю.
  • Гніздо – в подібні осередки міститься гліф, їх можна знайти по всьому світу гри. Після розміщення вони дають різні позитивні ефекти в залежності від того, скільки активних осередків знаходиться у певному радіусі. Гліфи можна покращувати, проходячи особливо небезпечні підземелля. Після покращення радіус дії гліфа збільшується, дозволяючи йому взаємодіяти з великим числом осередків.

Активності

Наприкінці розберемо різні активності гри чи, простіше кажучи, контент. Відразу варто уточнити одну важливу деталь: за словами розробників, сюжет завершується приблизно на 45 рівні і далі персонажа можна прокачати до 100. Також деякі з ендгейм-активностей знаходяться в розробці і ми нічого не знаємо.

Прості активності відкритого світу:

  • Побічні завдання.
  • Фортеці – об’єкти, зайняті противником. Після зачистки вони перетворюються на дружні поселення, які можуть відкрити доступ до спеціального контенту.
  • Поля ненависті – спеціальні PvP-зони.
  • Різні локальні івенти (події).
  • Осквернені скрині та святилища.
  • Світові боси.

Підземелля – особливі локації, що процедурно генеруються, які завдяки даній технології будуть змінювати при кожному проходженні. Всього по світу Diablo 4 розкидано близько 150 подібних підземель, спробувати пройти їх ви можете поодинці або разом із групою однодумців. Для цього контенту розробники вигадали кілька цікавих особливостей:

  • У підземеллях гравці можуть виконати низку особливих завдань. Вони надають цінніші нагороди, однак у міру їх виконання складність поступово збільшується. Кожен підземелля матиме свої унікальні завдання.
  • У процесі вивчення світу ви можете знайти унікальні ключі, за допомогою яких можна підсилити будь-яке підземелля. У цьому випадку ви підвищите його складність і додасте особливі модифікатори, але все це заради цінніших нагород.
  • В ендгеймі стають доступні складні кошмарні версії підземель (хоча можливо так називаються данжі, що покращуються за допомогою ключів, з опису розробників цей момент не зовсім зрозумілий).

Дерево, що шепоче – ендгейм система з часто мінливими світовими завданнями і дорученнями, за їх виконання можна отримати легендарне спорядження, досвід, ресурси і т.д. Судячи з опису, вона як The Paragon Board відкривається на 50 рівні персонажа.

You May Also Like

More From Author