Стрічково-ковшовий транспортер або Норія
Зміст
Стрічково-ковшовий транспортер або Норія-профільне Підйомно-транспортне обладнання для роботи з сипучими вантажами. Все залежить від моделі, розмірів, пропускної потужності приладу, змінюються і його можливості, але область використання залишається минулою. Наша фірма пропонує покупку типових моделей норії для вирішення стандартних і оригінальних транспортних завдань.
Сфера використання норій
Стрічково-ковшові норії являють собою транспортне обладнання для вертикального переміщення сипучих вантажів. Дуже велике застосування вони знайшли в харчовій промисловості. Конструкція застосовується в цехах на виробництві, портах, на млинах, елеваторах і в інших місцях, пов’язаних з перевезенням, зберіганням і обробкою зерна.
Норії, що призначаються для монтажу в порту або на елеваторі, відрізняються від моделей, що застосовуються на невеликих зерноскладах, поруч експлуатаційних параметрів. Тому вибір моделі доведеться проводити виходячи з реальної робочої необхідності. Важливо дізнатися вид сипучого вантажу, висоту підйому, Розрахунковий час безперервної роботи та інші параметри. Увага до деталей допоможе придбати саме відповідне обладнання.
Пристрій і робочий принцип норії.
Механізми являють собою обладнання безперервного транспорту, оснащене гнучким тяговим елементом у вигляді стрічки з вантажонесучими ковшами. Продукція компанії «Техноград» відрізняються великою надійністю і служать для вертикального транспортування зерна або іншої сировини без тари, яке належить зберігати протягом багатьох років. А замовити норію НКЗ-25 — 4,8 м в зборі на контрприводі (ел.двигун 1,5кВт) можна на сторінці https://agrohelix.com.ua/.
Зернові транспортери складаються з певних компонентів, серед них:
- головка,
- привід,
- башмак,
- основні труби,
- вивантажувальна і завантажувальна воронка,
- ревізійна секція,
- стрічка з ковшами.
Якими перевагами володіють стрічкові?
- Граючи одну з дуже важливих ролей в системі з перевезення зерна, Підйомник стрічкового типу з ковшами і футеровкою в голівці забезпечують дійсно м’яку перевезення цінного продукту без пошкодження насіння.
- Завдяки коробчатій конструкції-екскаватор забезпечує перевезення продукту у вертикальному напрямку за будь-яких умов погоди.
- Конвеєри компактні, легкі в монтажі і застосуванні.
Якими особливостями володіє стрічкова?
- Розташування приводу-ліве і праве.
- Установки годяться для роботи з різними зерновими культурами.
- З метою захисту металу від корозійних процесів всі моделі покриті цинковим шаром.
Якщо порівнювати з іншими варіантами транспортування-стрічковими і ланцюговими транспортерами-Норія має такі плюси:
- Хорошу продуктивність при обмеженій потужності споживання електроенергії. Припустимо, для підняття пшениці на висоту 30 м Норія витрачає 30 кВт, а ланцюговий транспортер-72 кВт.
- Не вимагає великих площ для виробництва. Це обладнання надзвичайно компактно, якщо порівнювати з тим же стрічковим транспортером, який працює з похилим кутом не більше 20%.
- Оберігає транспортується продукт від гідрометеорів, на відміну від стрічкового транспортера, тому якщо вас цікавить норія НКЗ-50 — 20,8 м, переходбте на сайт https://agrohelix.com.ua/noriya-nkz-50-208-m-v-zbori-na-kontrprivodi/.
- Зменшує викид пилу від продукту, що транспортується за рахунок герметизованих складових конструкції і можливості підключення аспірації.
- Володіє надійністю і високим ресурсом. При своєчасному обслуговуванні експлуатаційний термін подібного обладнання може досягати десятків років. Наприклад « «старша» з популярних норій виробництва KMZ Industries — «Карлівського машинобудівного заводу») — 1952 року випуску-працює в Краснодарському краї. У 2017 році господарі звернулися на підприємство з проханням відновити інструкцію з експлуатації для проведення сертифікації діючого обладнання та його подальшого використання.
agrohelix